When the truth came out..

Godmorgon bloggen och alla andra!

Jag vaknade kl. 15'00 idag, fy på mig. Av någon konstig anledning så blir alltid mina nätter så sena när jag spenderar dom med någon annan, oavsett vem, förutom emmy dock, vi är alltid så trötta med varandra, acceptabelt! Vi är båda så galna att vi tröttar ut varandra skulle jag tro (?)

Igår var en bra dag som innehöll lunch på en kinarestaurang med världens bästa yun, shopping på nacka forum, en sen middag på max, vin och en hel del pussar.









(Har försökt ladda upp detta inlägg i 2 timmar, äntligen) ADIOS!


Skrivet av: hanna

blir det ngn ny header elle :P?

2010-05-12 - 18:25:43

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0