Who's that girl?

Aloha amigos!

Nu är jag "hemma" i nacka. Har varit på KSB (kungliga svenska balettskolan) idag och träffat Yun. När han slutade så satt vi oss på papa grappas uteservering och fikade. Därefter har jag bara strosat omkring i centrum och nu är jag hära. Ska snart in till slussen och träffa mannen (cute nickname, huh?) haha. Vi ska åka och handla middag för ikväll. Antingen så är detta min sista eller näst sista kväll hära.

Men i slutet av maj så blir det ännu en vistelse. Ska börja söka jobb och etc inför kommande flytt.






converse-friends

fina stad



Mitt liv! hihi.

Puss och kram!

Skrivet av: aa

rakar du benen? va mer rakar u?

2010-05-19 - 16:38:44

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0