Apologize.



Anonym om So much sorrow inside, that you can never reach.:
Du kanske inte borde hänga ut någon sådär. Det hon gjorde var inte okej, men jag tycker inte att du ska skriva sådär ofentligt.


Felice svarar; Helt ärligt så tycker jag att hon får skylla sig själv. Är man med i leken, så får man leken tåla. Om någon frågar mig så svarar jag givetvis. Det var ju inte så att jag var elak mot henne utan någon som helst anledning. Jag står för det jag säger och jag står för det jag tycker.

Eftersom hon själv inte har skam nog i kroppen att be om ursäkt så får hon stå sitt kast.

Skrivet av: nyfiken... :$

vem har gjort vad?

2010-11-17 - 22:04:59
Skrivet av: mitt namn är klara och vill vara anonym

Vad är de riktigt hanna har gjort? har de nånting med fredrik att göra eller? ;>

2010-11-18 - 12:23:28
Skrivet av: Anonym

vad har hon gjort?

2010-11-18 - 17:17:15
Skrivet av: Anonym

håller med alla kommentarer! vad har hänt? :o

2010-11-21 - 10:18:42
Skrivet av: Anonym

tummen upp till dig felice

2010-11-23 - 14:42:32

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0