Friday

Goddag!

Idag mår jag bra och jag är så jävla glad för det så jag slipper missa jobbet. Jag jobbar hela helgen, även söndag eftersom det är farsdag. Och allting kommer nog gå bra medtanke på att jag ska ha en vit helg med min man och Jenkangirl.

Jag har fortfarande ont i kroppen och är lite trött, men allting löser sig nog så småninom. Jag måste få läka på min egna tid. Jag hade tänkt gå ner på stan och shoppa innan jag går på jobbet. Jag behöver unna mig något fint, en klänning, ett par skor, kanske lite dekoration till lägenheten. Visst sa jag att vi fått en superfin lägenhet? Mitt i stan! Så nu är jag lycklig och inflyttningsdatumet hade inte kunnat vara mera perfekt.






Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0