I want you to love me, like i'm a hot bite.

Oh dear!

Jag har precis varit och solat och ljuvligt som tusan var det. Måste göra detta till en rutin under veckorna. Onsdagar & Fredagar. Eller så torsdagar och lördagar. Eller någon gång i början av veckan, med en dags vila.

Iallafall så fick jag en riktigt bra början på en tan, har ju fått min moders pigment och det tackar vi gudarna för. Tyvärr så var inte min syster lika lyckligt lottad. Tio minuter i solen så ser hon ut som en räka.. sorry sis!

Dom har även skaffat nya, starkare rör. Me likie!








Skrivet av: emelie

VAFAN säger du,. jag är tyyp mulatt :D hahhahaha!!!

2010-11-18 - 22:21:03
Skrivet av: sd

oroar inte dig över att få värsta läderrynkiga huden när du blir äldre? Du som solar så mkt?

2010-11-22 - 16:33:27
Blogg: http://adfg

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0