Inrednings arkitekt.

Jag glömde visst att berätta för er att jag förra veckan shoppade inredningsaker för 5000 kronor, duktigt va? :)

Vissa saker är betalda och beställda, men inte levererade ännu. Så ni får se dom när de anländer!








Två klädställningar och en prydnads noshörning.







Det är massor med fler saker som jag inte orkat fota, muggar, vinglas, skålar och etc.

Jag är nöjd, nä.. mer än nöjd. Snarare tillfredställd!

Skrivet av: sofia

vars har du köpt den vita handen? :)

2010-11-08 - 17:24:40
Blogg: http://sofiaanderssons.blogg.se/
Skrivet av: Terese

vars har du köpt handen? har letat efter en sådan hur länga som helst typ :-)

2010-11-08 - 18:30:09
Blogg: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vars har du köpt smyckehanden? :)

2010-11-08 - 21:42:05

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0