Well it's gonna be a good night.



Anna om Would you tell me once again, how were gonna be just friends?:
hej =) var den filmen bra? Funderar på att se den men vissa säger att den inte är så bra och andra säger tvärt om.

Jag personligen tycker den var jättebra. Och det blir mer spännande att den är uppdelad i två delar också. Jag är en riktig sucker för filmer som har en röd tråd. Gå och se den, du kommer nog inte ångra dig :)


linnea om Bounce:
snygg koftan ifrån cubus var!
har du några tips på vars det finns ungefär sånna koftor fast tjockare/varmare? vore tacksam för svar :)
Jag tror att h&m och gina tricot har liknande modeller faktiskt :)


Anonym om Dagens Facelook.:
Vad har du för att din hy ska bli fin? :)
Jag använder en ansiktsserie från Demons and angels.



Anonym om Videoblogg.:
Fyfan, du är en sån jävla pangbrud. Och jag ser upp till dig så jävla mycket för att du verkar så stark. GO BRUDEN!
Tack så jättemycket för dina fina ord, det värmer varenda gång man får höra något fint!


sofia om Stop this beat, it's killing me.:
vars hittade du klänningen?:)

Den är ifrån nelly :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0