Would you tell me once again, how were gonna be just friends?

Hej min fina!

Jag vet att jag varit borta alldeles för länge. Men jag har haft så mycket roligt för mig.

Fredag: I fredags var jag först och solade med Little. J på soldrömmen och jisses vad bra solarium det var. Efter det så kom fina juicy hem till mig och korkade upp innan vi begav oss vidare mot adam, därefter alexander och efter det mot Fredric. För att summera kvällen med ett ord - BAZINGA!





Lördag: Jag var helt utslagen efter gårdagens bravader så mina planer var en chipspåse och min pojkvän. Men så blev det icket. Jag slutade upp hos Madde på tjejfest med middag och "truth or dare" spelet. Det slutade med att vi alla var bh-lösa i slutet av kvällen. Kan summera denna kväll med ett annat ord - BOOOOOYAAAH!







Söndag: Jag och mannen var utvilade vid 13.00 så vi bestämde oss för att kliva upp och gå på skyltsöndagen. Det var en magisk dag för mig, har nog inte varit dära sen jag var liten och hela jag fylldes med julkänslor. Vi fikade, käkade lunch på golden dragon, spelade buzz och såg den senaste Harry potter filmen som var lika bra som väntat. - Magic!








Puss!

Skrivet av: Anna

hej =) var den filmen bra? Funderar på att se den men vissa säger att den inte är så bra och andra säger tvärt om.

2010-11-30 - 16:47:52
Blogg: http://antagligenanna.blogg.se/
Skrivet av: frida

Du skulle passa sjukt bra i sidecut!

2010-12-03 - 13:00:41
Blogg: http://kissemjau.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0