'cause it's you and me, and all other people.

Vissa människor säger att kärleken övervinner allt. Andra säger att genom att ha hittat sin själsfrände så har du även hittat din bästa vän, en ny familjemedlem.

Jag vill tro, jag vill hoppas att kärleken kan göra stordåd. Att kärleken är starkare än alla problem i världen. Men framförallt så vill jag tro att det finns någon, en speciell för varje människa på denna jord. Jag vill fortsätta hoppas och jag vill fortsätta tro, tro på det som är starkare än kärleken själv, att älska och att kunna bli älskad tillbaka. Att hitta det som gör varje motgång till någonting enkelt med denna speciella vid sin sida.

"Sometimes we just need hope to belive in us, or faith to guide us".



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0