Halloween

Halloween börjar närma sig och på lördag är det exakt 3 år sedan jag och mannen träffades för första gången. Kostymen är beställd och jag hade lika gärna kunnat vara lika duktig som de andra som valt att sy sina kostymer, men jag kände helt enkelt för att unna mig något färdigsytt nu när ekonomin är som bäst.

Vad jag ska vara får ni se på lördag, tills dess blir det en hemlighet. Jo! en till rolig sak är att jag ska jobba på fredag, men inte vart som helst, utan på face off som kommer hållas på sjöbodan :)



http://www.facebook.com/felice.jakobsson#!/event.php?eid=143840592328912

Skrivet av: Fanny

Om du ska jobba där kan jag passa på att fråga om man ska vara utklädd? eller spelar det någon roll? Tacksam för svar!:)

2010-10-26 - 15:13:50

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0