Today is gonna be the day, when I come back to you.

Godkväll mina fina!

Idag har jag hunnit med en liten shoppingtur på stan med Emmy, Jenny och Sarah. Jag och emmy hann även med en snabbmiddag på subland.

På jobbet har det varit måttligt mycket folk, och allting har gått jättebra. Någonting jag älskar är att jobba ensam och att få ta eget ansvar, det gör mig motiverad till att göra ett bättre arbete. Jag hann även med att jobba med pim till ca.19:30, och vi hann med en hel del surr också =)

Dagens inköp:


Trosor från h&m

Strumbyxor från h&m 39.50:-

Halsband från h&m 99:-

Lösögonfransar från kicks. 70:-


Tischa från cubus 129:-

Middag med bästis.

Puss och kram!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0