We're like different stars.

Morning sunshines!

Jag vaknade av en massa telefonsamtal och fick höra att jag har en hel del upprörda bloggläsare, att människor aldrig riktigt kan komma över det faktum att vissa personer har mer tillgångar än andra.

Nåja.. Det känns so last season. Iallafall så har jag ett ärende att uträtta idag innan jag åker till jobbet. Jag är fortfarande hemma hos mannen och känner att mina dåliga vanor håller på att komma tillbaka, skärpning!



Puss!

Skrivet av: Anonym

snälla gode gud...sluta kalla honom "mannen" heter han ingenting ??

2010-10-20 - 15:31:33
Skrivet av: Anonym

Men gud vad löjligt!! Du tog alltså bort frågorna du svarat på för att du inte längre kunde bevisa att din väska inte är äkta. Det är ju jätte löjligt, sluta ljug istället så slipper du såna där pinsamheter. För lilla du, det är endast för dig det är pinsamt ;)

2010-10-21 - 09:15:29

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0