But you can't say what you want to, take what you want to.

Godkväll mina söta!

Jag har precis blivit klar med "helvetes-passet". Jag kom hem från min man kring 6 snåret, och därefter har jag städat, skurat, rensat, dammtorkat, allt sånt som jag verkligen behövde göra. Vanligtvis brukar sådant hända när jag är arg eller upprörd. Men nu när jag ändå inte hade någonting för mig så tog jag tummen ur röven och skrubbade varje vrå ren.

Nu luktar rummet gott och är tänt med ljus. Jag hann även med att rensa upp i min walk in closet, skura och dammsuga där, så nu är jag nöjd. Mycket nöjd!




Min fina gossedjurssamling.




Puss och kram!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0