I just need some time.

Goddag mina fina läsare!

Jag har precis avnjutit en mycket god middag hemma hos mannen. Och idag har jag även hunnit fiffla lite på mitt hemliga projekt. Det kommer bli totally awesome.

Någon bad om att få se mina favoritskor, så här kommer dom =)


Äkta mockapumps från Tiamo.

Gråa stilettklackar från nelly.

Klackar från tiamo.

Boots från dinsko.

Converse (oerhört slitna och skitiga dock).

Svarta klackar från marble.

Sådära! Det var iprincip allihopa. Dock saknas ett par rosa mocka pumps som jag glömt i en bil. Men dom kommer snart hem till samligen :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0