New love

Godkväll kära vänner!

Idag har jag hunnit vara med min favorit tjej på stan för att inhandla lite kläder åt henne till fredagkväll. Och sen har jag jobbat mellan 17-21, vilket har gått mycket bra faktiskt. Efter det gick jag och solade, man måste ju leva upp till sitt smeknamn "Pepparkakan" hehe. ORK IT.

Dagens outfit:









Nu ska mamma sätta in löshåret på mig, adios amigos!

Skrivet av: Anonym

Vilken fin tröja! (den mörkgröna) vars är den ifrån?

2010-09-08 - 23:13:06
Skrivet av: Anonym

var är tröjan ifrån??? :d skit fin

2010-09-09 - 20:16:37
Skrivet av: Lotta

Vill du komma i form? Få fast rumpa, lår och tona hela kroppen? Välkommen in på Stil i Luleå.

2010-09-13 - 07:07:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0