Rock this p-a-r-t-y.

Godmorgon mina fina läsare!
Jag vaknade för ett tag sedan, men har suttit och uppdaterat mig lite i bloggvärlden. Vem som bråkar med vem, vem som hänger ut vem och you name it. Intressant är bara förnamnet!
Nåja! Jag hade tänkt börja packa min väska inför kvällen. Jag och Emmy skrev gästlistan igår och vi kom upp i 64 personer sammanlagt, haha.
Det kommer utan tvekan bli AWESOME!

Skrivet av: Maria Karlsson

Gillar texten i headern :)

2010-09-10 - 15:07:51
Blogg: http://shocker.blogg.se/
Skrivet av: :D

Vart är tröjan ifrån, den som du har på i inlägget new love? jätte fin! finns den i piteå??

2010-09-11 - 18:22:05
Skrivet av: julia

asså bloggggaaaaaa

2010-09-12 - 15:58:15

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0