Sad eyes.

"Godmorgon"!

Jag måste nog vara den enda bloggaren i världen som sover tiill halv 5 på dagen, skärpning! Jag hade faktiskt tänkt göra lite nytta idag eftersom jag inte får överanstränga mig.

I lördags fick jag enorma kramper i magen, vilket jag var tvungen att kolla upp. Dock var det ingenting jätte allvarligt, men jag ska äta pencilin nu i tio dagar.

Jag ska nämligen organisera upp i min garderob och gör lite snyggt dära. Resultat får ni se senare. Och lite bilder från Emmy och Madelene's födelsedagsfest lät väl roligt? :)




Jag och killen som stack nålen in i mig hade en roligt konversation. Jag frågade honom vad som händer om han sticker fel, och då svarade han "Jag vet inte, det har aldrig hänt mig" Vad tror ni händer då? Jo, han sticker fel i armen och det kommer inget blod, jättekul.. Så min arm var alldeles blå senare.


Om tio dagar så är jag mänsklig igen. Hallelujah!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0