You're eyes are like the sunrise.

Dom senaste veckorna har jag spenderat ganska mycket tid med min pojkvän, vilket resulterat till att det inte blivit så mycket tid över för bloggen. Men jag tänkte berätta för er vad vi gjorde i söndags och i måndags.
I söndags: så åt vi en mycket god middag på golden dragon och avslutade vår underbara kväll med bio och övernattning på svartudden.
Igår så åkte jag och grabbarna till luleå för att shoppa lite och för att sedan avrunda med en lunch på exotic. Alla mina inköp får ni se senare. Nu ska jag väcka mannen, ta honom ner på stan och äta lunch.
Min fina.
Puss

Skrivet av: jannika

han på bilden längst ner är det din kille? hur ghgammal är du och hur gammal är han? han sser MYCKET gammlare ut en dej :O

2010-09-07 - 20:04:52

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0