A kid called down.

Hej älsklingar!

Har haft en helt perfekt kväll och nu ligger jag i sängen och äter fruktsallad med min snygging. Snart är det movietime och därefter ska vi två + lars sova. He follows me wherever I go.

Det kan ju vara världens snällaste hund. Han behöver aldrig mat, bara kärlek. Han skäller aldrig utan vill bara kramas. Dream-dog huh? Nu börjar helgen närma sig och jag får se hur jag gör angående allt. Jag mår inte så bra ännu och får inte stressa, så det kanske blir en viting iallafall.

Ingenting är bestämt. Kör på impuls.. that's why i'm so fucking fun.


Puss babe!

Nu ska jag ta och messa min kompanjon Hpb, så fuck y'all. Sov gott! I will.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0