collide

Nu får ni ett sista inlägg tills det är dags för mig och min man att mysa ihop oss till en bra film. Kvällen har spenderat med Madde, John, Hanna och Danne. Vi har varit på svartudden hos J och sett hockey, samt hunnit spela några omgångar av neger och president. Och vem tog hem alla 3(4) omgångar av det? JO, JAG! FÖR VEM ÄR BÄST? JO JAG!

Så jävla fantastiskt. Min kväll har varit bra och slutade med mat på statoil med mina dudes. Nu ska jag sova för imorgon ska jag möta upp Madde och David för en fika. På fredag ska jag på stan med carkan för att hitta kvällens klänning. FABULOUS.

Känner mig sugen på the notebook, men jag får spara den.



Godnatt mina skönheter!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0