Does she love you better than I can?

Känner för att skriva lite kryptiska saker, men för de som inte känner mig kommer nog bara tro att jag är någon helstörd f14. Har ont i hela kroppen, så resten av veckan kommer bestå av ta-hand-om-mig-själv-vecka, mys och en hel del movies.

Så om någon har nått bra tips, så kör på och ge mig allt ni har gömt i bakfickan. Förhoppningsvis så behöver jag inte sova ensam imorgon, måste städa mitt rum och sen ska jag inte planera något resten av veckan.

Ska bara älska med denna vecka, njuta, kramas.. bara vara sådär fantastisk som jag kan vara.. haha! Wow..



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0