I got the shine.

Hallå mina fina!

Dagen min har varit alldeles perfekt. Jag har lunchat med mina brudar på lyktan och därefter har vi strosat omkring på stan, shoppat lite och snackat skit.

Jag har även hunnit övningsköra med pappa, handlat, varit på sys och så vidare. Jag är fan ett pro nu, så när jag kommer till körskolan kommer de inte ens behöva lära mig något, bara ge mig körtkortet direkt i handen.. haha

Ikväll blir det att förtära alkohol. Jag får se om det blir någon utgång, eftersom två av damerna inte är fyllda 18 ännu. Vi börjar iallafall hos min fru och får se vart kosan sedan styr oss. ANIMAL-RIGHT IKVÄLL, IT'S ON.






Le pearl.




Puss!

Skrivet av: stinaa

Är det där hög-midje-jeans? vart har du köpt dom?:)

2011-04-20 - 22:40:04

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0