I'd never thought we would fall out of place.

Well fräschingar!

Jag hoppas ni är sugna på att höra allt om min djuriska helg? Den har varit sinnes och det var så längesen jag kunde släppa på tyglarna och spåra ut till 100. Visst har mr.ågren hälsat på en eller två gånger, men det mesta har jag kunnat skratta bort.

Igår kväll fick jag andra saker på tankarna efter ett samtal som kanske inte togs omhand på bästa sätt. Men om människorna ifråga inte kan acceptera att saker är på ett speciellt sätt så får dom ta konsekvenserna också.

Anyway! Jag träffade sjukt trevliga killar som jobbade för slitz, massor med fantastiska personer under kvällen överhuvudtaget. Spenderade sammanlagt 100kr och det var till inträde, sedan hade jag och amanda fri bar. Så ni fattar att jag inte skämtar när jag säger att jag hade en helsjuk kväll.

Jag tog även amandas kebab-virgin, träffade annika från min förra klass och hann ta en runda på podiet.

Idag har vi bara degat hemma hos Andreas, käkat pizza, sett skateboard videos och etc. Hunnit förbi en sväng till centrum och inhandlat nya underkläder.. yeah.

Imorgon ska jag bara försöka vila upp mig inför helgen som förhoppningsvis väntar arbete.






Mer bilder finns på boken!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0