I'm always thinking in fear.

Nu jävlar ska det köras idag! Har märkt att de flesta inläggen innehåller svordommar, så jag ber om ursäkt för det.. eller?

Snart plockar pappa upp mig för ännu en körlektion. Ett steg närmare kortkortet, måste älska livet massor idag. Det händer så mycket fina saker runt omkring mig nu att jag helt enkelt inte kan undgå att känna mig sådär superduperlöjligtjävlalycklig.

Ska på slitz event i helgen, med röda mattan och hollywood tema. Fyfan alltså! Det kommer bli alldeles fantastiskt. Kanske alkoholfritt dock för min del med tanke på allting som har hänt med min mage, ajaj!

Eller så skiter vi i morgondagen och kör all in. Har iallafall känt mig tung och febrig hela veckan, hade behövt massage, kanske lite ljus och en mysig Jon Kortajarena.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0