I'm just gonna take a minute to make it right.



Emelie B om Keep it down.:
Vart är de du fått jobb ?:)
Smycka! =)

Therese om Keep it down.:
Älskar linnet! Var kommer de ifrån?
Det är ifrån h&m :)


"stalker" om I wan't a perfect moment, i wanna go tonight!:

Ursäkta, men du menar väl inte allvar om du kallar mig stalker för att jag tyckte att ditt halsband var jättefint och vill veta var jag kan hitta ett likadant?
Det hade absolut ingenting med er läsare att göra, formulerade mig helt fel bara. Det är dedikerat till ett par killar som ständigt ringer och skriver. Halsbandet är iallafall ifrån vila =)

Anonym om You will get it back someday.:
Vars kommer tröjan ifrån? Super läcker!

Den är ifrån vera :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0