Lizard.

Amazing Grace!

Klockan har inte ens passerat 11.00 och jag är vaken. Det är fan ett mirakel eller så beror det på den jävla flugan som någon släppt in i mitt rum som legat och surrat mig i örat hela morgonen.

Den skyldiga personen ska dö. Eller straffas till livstid med att ge mig frukost på sängen. Har lite news, eller planer rättare sagt. Jag funderar på att köpa mig en ödla, coolt va? Har haft alla sorters djur, men inte en ödla. Så det blir nästa house-pet. Frågan är bara vad den lilla jäveln ska heta?




Skrivet av: little j

den ska heta little j såklart

2011-04-11 - 13:17:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0