Sunderby sjukhus.

I natten till måndag så hade jag bråkat med min mage hela natten och knappt fått någon sömn. Så när klockan närmade sig 07.30 fick jag svårare och svårare att andas. Ringde därefter min far som fick komma och skjutsa mig till akuten.

Där ansåg dom att det var viktigt att jag blev inlagd så att dom kunde få undersöka mig. Dom satte i dropp och därefter startar dagen full med prover, undersökningar och etc. Var även tvungen att fasta helga dagen & kvällen ifall att det skulle behövas operation.

Dom misstänkte att det var blindtarms inflamation pågrund av vad de kunde se på provsvaren som inte kom tillbaka så positiva.

Men idag är min mage bättre och jag känner mig en aning piggare. Så detta är historien till varför min blogg var lösenordsskyddad.








sjukhus mat, nomnom.... euuwäääk

Skrivet av: Fredde

Krya på dig :)

2011-04-05 - 21:28:10

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0