Take a minute.

Hey 'yall!

Kvällen har varit super bra. Jag har umgåtts med brudarna, bakat, åkt bil, checkat in malins nya lägenhet. Dock inträffade världens fail idag. En bult hade lossnat från däcket, så vi guppade iprincip fram. Men sen kom jens, räddaren i nöden och hjälpte oss.

Nu är jag hemma och hade tänkt inta sängläge och se lite serier. Morgondagen kommer bestå av ett centrum besök med emmy. Måste verkligen hitta en balklänning nu. PANIK!

Känner mig fortfarande lite dålig, vilket karin också gjorde, så det är nog den jäveln som smittat mig. Damn you girl.









Ps. det var en helsjuk mörkhyad kille som stod och filmade oss? WTF!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0