Tell me how we got this far.

Gårdagen var spännande i sig. Först och främst så våldgästade vi danne som var nyduschad och strax därefter så anlände dom andra grabbarna.

Vi for och matade killarna på max som var hungriga och därefter åkte vi till ripan och spelade sällskapsspel. Jag och Joel tog hem vinsten en gång, men det gjorde även Madde och John. Det var en helt perfekt måndag!

Sedan så skedade jag med min fru, snackade lite skit och somnade relativt tidigt.






Trötta krigare.

Puss!

Skrivet av: Sofia Karlsson

Jag hörde att Fredrik var världens dick mot dej. Vad bra att du gått vidare. Vi tjejer måste visa vart skåpet ska stå och jag tänkte bara säga att jag upplevt nästa samma sak. Det suger självklart, men man kan inte ha ett förhållande med någon som aldrig vill växa upp.

2011-04-12 - 19:35:33

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0