Time to say, yes it is.

Sawadee kaa!

Är snart färdig med mig rum, men just nu har jag tagit en paus och kollar på hundar. Planen och drömmen har länge varit att skaffa sig en liten lurvboll, men har inte blivit av ännu. Ska även ringa rawi imorgon för eget framtida boende.

Det känns som att livet går i rätt riktning och ärligt talat så har jag inte kännt mig så fantastiskt lycklig som jag är nu, inte på flera, flera månader. Det är ju självklart mycket olika faktorer som orsakat detta, men en speciell som jag äntligen vågat göra mig av med, rädsla.

Jag träffar fantastiska nya människor varenda helg. Det är lite påfrestande att försöka leva på gränserna hela tiden, men av någon anledning så är det tillfredställande. Jag trodde aldrig jag skulle hitta det igen, men nu har jag gjort det. Hopp är det finaste vi människor kan ha, det viktigaste.

Ibland behöver vi bara någon som visar oss den rätta vägen, trots omständigheterna och anledningen till att ni träffades. Destiny!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0