Willow Smith

Jag kom att tänka på hur fantastiska läsare jag har. Jag vet att det är många som ogillar mig som läser min blogg, men även fast jag vet det så vet jag att det är fler som gillar mig och det är de enda som räknas.

Det är underbart att ha flera tusen indivier som följer mitt liv och läser om min dag, mina tankar och etc. Ni är fantastiska och ni är anledningen till varje jag varje dag bloggar (oftast iallafall.. hehe).

Jag har gått från botten till toppen på bara någon vecka. Jag känner mig fantastisk, stark, jag känner att jag är kapabel till att ådstakomma precis det jag vill.

Livet är fantastisk, ni är fantastiska och denna dag är den mest perfekta torsdagen på länge. Världen största kram till er.


Skrivet av: karkannnnn

Toppenblogg!

2011-04-07 - 21:11:32
Blogg: http://kkarinsoderlund.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0