write it in words.

Godnatt!

Nu är det dags för mig att inta sängläge, vilket jag redan gjort. Men att sova för att få min skönhetssömn. Även fast jag inte hann med gymmet idag så fick jag en hel del annat gjort.

Morgondagen är fullspäckad. Och även om jag hade velat spendera lite tid med min fru, så verkar det nu som att jag inte hinner det... buu.

Har en konstig magkänsla angående ett par saker, vilket jag inte kommer utelämna i bloggen. Men jag har tidigare litat på min instinkt och haft rätt så jag känner att jag slits mellan vad jag borde göra och inte göra. Förbannade mr.ågren!

Måste även inhandla mig en almanacka inför sommarens alla planer. Ska se till att slå på riktigt JÄVLA stort. Anywho, har inte tid. Hejdå typ, ciao. Ska gå och välltra i självömkan med den enda riktiga prinsen från amsterdam, min Lars.. puss




Nighters!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0