You just smiled and took my hand.

Nu mina vänner behöver jag inte längre vara ensam!

Har laddat hem kvällen rulle Snabba Cash & inväntar sällskap. Det verkar som att denna torsdag trotsallt får vara den bästa torsdagen på länge. Yeah.

Medalj till du som sällskapar mig!



Skrivet av: Anonym

Bra låt! min syrras kille är, eller var då, men i Jratb :)

2011-04-07 - 21:34:25
Blogg: http://erikabloggar.devote.se
Skrivet av: jockesomfan

Kul att du oxå gillar jratb. denna låt har varit min favorit sen jag såg dom första gången i älvsbyn! : ) dock har jag inte ritat den snyggaste bilden :p

2011-04-10 - 18:44:20

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0