Introducing me.

Godkväll bloggen!

Jag fick sluta tidigare idag, så nu hade jag tänkt ta mig ett bad och därefter påbörja expedition - getting smoking H-O-T.

Ikväll ska jag och min stjärna Anna hinka vin i mängder, så vi ses i dimman alla animals.


Skrivet av: Madelené Marklund

Min mamma berättade imorse att din pappa gått bort! Jag beklagar verkligen! Tråkigt att det skulle sluta så! :(

2011-08-20 - 16:50:32
Skrivet av: Anonym

Var stark Felice, känner dig inte eller så men beklagar verkligen. Så orättvis världen kan vara. Tänk tillbaka på allt fint ni upplevt tillsammans och alla fina minnen. Inget kan läka ett brustet hjärta, men det glömmer smärtan med tiden.

2011-08-22 - 19:13:43
Skrivet av: Läsare

Ta den tid du behöver för att komma tillbaka. Finns viktigare saker är en jäkla blogg. Tänker på dig och din familj, ni är starka. Ni kommer klara er genom det här!



Och glöm inte, han kommer alltid vara med dig.



2011-08-22 - 22:21:16
Skrivet av: Anna

Hörde igenom min pojkvän vad som hänt.. Beklagar verkligen. Förlorade min Mamma för ett och ett halvt år sen, det tar lång tid att slippa må dåligt över det. Även om sorgen aldrig försvinner känns det bättre med tiden.



Gör fortfarande det du tycker är roligt och lev ditt liv. Han är alltid med dig och nära. Var stark! Massa kramar!

2011-09-04 - 15:30:07

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0