Nelly trend

Hej mina vänner!

Jag vaknade nu.. den dåliga vanan av att sova länge verkar komma tillbaka nu när höst och vinter närmar sig. Jag ska försöka vända allting som hänt dom senaste dagarna till någonting gott och helt enkelt bryta mönstret.

Jag hade ett fint uppvaknande dock, ett paket från nelly trend stod och väntade på mig i hallen då jag vaknade. Min blåa jumpsuit och fotslavar väntade vackert inpackade. Skorna var drömmarnas dröm, och byxdressen kändes mer som något, som hör hemma på 80-talet, Byebye blue bird!

Klockan 18 startar mitt pass på challenge. Och jag har faktiskt aldrig sett jobbet som något happy place att åka till förrän nu. Vi syns hemma klockan 23..



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0