I guess the answer is, don't do it in the first place.



Anonym om We were those special two!:
vad heter du?
Mitt fullständiga namn är, Frida Felice Jakobsson.

  Anonym om And when I look you're always there.:
hur får du så fina lockar ? använder du plattång?
Jag använder mig av en locktång från babyliss och en Icurl.
    
  Mia G om Red kitten:
Har du förlovat dig? :)
That's a secret i'll never tell!

 
  Sofia om Red kitten:
Vad använder du för naglar? :) och vart köper man dom?
Jag köper mina naglar på kicks av märket depend.


  Jenny 
om I had the time of my life.:
Hej. Vart har du köpt skalet? Galet snyggt var det! Gillar din stil förövrigt! ;)

Det är från affären missäy i Göteborg! :)



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0