Jag måste ändra historien, jag måste skriva om dom där sista orden.

Godkväll mina fina!

Jag hade en mycket mysig julafton som därefter firades med en utgång med mina pumor. Söndagen spenderade jag även med mina pinglor på förfest hos emmy och efter det drog vi oss vidare mot madelene där det även förfestades. Vid 12.00 tiden så var det dags att styra kosan mot after x-mas. Jag hade en bra kväll, hittade en relativt bra form, dansade och fick skratta en hel del.

Men mest av allt är jag tacksam för att jag fick spendera lite tid med min pärla som flyttat till umeå. Jag kom hem för ett tag sedan och jag har renbäddat kvällen till ära eftersom jag får finbesök av min dam.

Vi ska käka surströmming, fila på nyårsplaner och skvallra om helgens dirty secrets.

Har pussat på min bebis ända sen dess att jag kom hem, vilken fantastisk liten och underbar varelse. Mitt otroliga lyckopiller!







Puss!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0