summertimes and heaven is blue.

Lalleh om Old friend. Why are you so shy?:
Håller du på att ta körkort? :D lyckatill!
Det stämmer mycket bra. Tack så mycket :)

 
  Fox om A love story.:
Saknar du honom? ditt ex allså.
Givetvis! han var en stor trygghet i mitt liv. Men livet går vidare som med allt annat. Man måste lära sig att man kan stå stadigt ensam och hitta tryggheten i sig själv och inte vara beroende av någon annan.


mini om If you think of me, if you miss me one silly while...:
åhh var har du köpt pälsen? va fin den var! :D
Den är från h&m's förra kollektion. Så jag klickade hem den från tradera :)


anna om Mitt vinterland:
hej, älskar din blogg! En fråga: vad färgar du ditt hår med för färg? älskar det.
Loreal mahogny/brun 4.5 också är det en tjej med kort hår på framsidan!


Anonym om Have faith in love.:
snygga byxor, vars har du köpt dom?
De är ifrån cubus :)


elin om Work hard:
kan du inte lägga upp bilder på din shopping? :)
Absolut! de kommer upp snart :)

 
Amanda om Work hard:
När ska du komma och röjja med mig i Skellefteå?
As soon as you'll have me babygirl! 



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0