Fullspäckad helg.

Min helg har varit fullkomligt fullspäckad, därav lite bloggning. I fredags så förfestade jag och tjejerna hemma hos mig, vi hade jättetrevligt och det blev nog några glas för mycket.

Sedan vid 12 slaget så gick vi ut på kalles. Där var det inte lika roligt som väntat, men en utgång som 18 åring var jag tvungen att uppleva.

Lördagen bestod av lite födelsedagsfiranden och Jobb på challenge från 21-02.00. Det var en upplevelse i sig. Jag har ju arbetat inom hotell och restaurang branchen tidigare, men aldrig på nattklubb, så det var superkul.

I helgen ser det ut att bli ännu en dag av jobb, vilket uppskattas mycket :) Jag ser mig hellre att jobba än att gå ut på krogen. Av någon anledning så har jag tröttnat på att festa, det är helt enkelt inte kul längre.




Två stolta nyblivna 18åringar och en 19åring som snart fyller 20. Woop woop!

Little.J fotar maten. En framtida bloggerska kanske? Heheh!

Okej, Mina bilder sög. Jag var inte så flitig med kameran den kvällen, men jag hade helt enkelt viktigare saker att göra. Tack för att ni var med och förgyllde min kväll tjejer. Ni är världsbäst!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0