I can't stand mad at you for anything.



Anonym om It was all just a dream.:
jag fattar inte vem ska flytta vart??? du eller din familj eller din hund vem? 
Allvarligt? Det är jag, mamma, hennes pojkvän och hans två barn som flyttat till en jättefin villa i skuthamn.


Anonym om Love is no competition.:
vad heter hemsidan du brukar beställa löshår ifrån? har för mig att det var ganska biggigt och bra!! :) några tips på andra sidor för löshår
?
Det brukar variera faktiskt. Antingen beställer jag hem från pigtail.se som har superbilligt löshår och jättebra kvalité. Eller så från afrocare.se som har lite dyrare hår men bra kvalité de också =)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0