Love is no competition.



Anonym om Paint my picture.:
du som har iphone, är det inte svårt att ha lösnaglar?
Faktiskt inte! I början är det lite knepigt, men man vänjer sig :)
 
  Anonym om Paint my picture.:
Hur får du ditt hår sådär snyggt? Massa volym och lockat! Skitsnyggt! :)
Jag har volym i mitt hår bara av att blåsa det efter duschen. Och när jag lockar håret så borstar jag sedan ut dom, så att det blir mer självfall. Jag gör mig inte bra i korkskruvar :)

  Elisa om Jag säljer mina kläder - Januari utrensning.:

Hejsan!
jag skulle vilja veta vart du har köpt den där fina Herve ledger inspirerad klänning.. vill ha en sån fast i en annan färg:)
Btw, du har en super fin blogg!
Den är faktiskt köpt på Gina Tricot i Stockholm.. och sen är den två år gammmal så den finns inte kvar. Men liknande modeller finns i sturegallerian :)
 
  Anonym om Let's play the blame game.:
Vars kommer skorna ifrån? Kan du inte visa någon bättre bild på dom? :D
Skorna kommer ifrån dinsko. Och är förra årets vinterkollektion. Absolut! kan fota dom senare :)


Skrivet av: Anonym

vad heter hemsidan du brukar beställa löshår ifrån? har för mig att det var ganska biggigt och bra!! :) några tips på andra sidor för löshår?

2011-02-13 - 13:54:36

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0