Stop and stare.

Min plan är...

gå en intensiv kurs inför körkortet med min babe. Vi åker bort i några veckor och när vi kommer hem så är vi professionella bil-körare. Jag fick pröva köra Marcus bil igår. Och bortsett från en pytteliten incident så gick allt kungligt.

Nästa plan..

Åka till norge, tjäna ihop en fet summa med cash och sedan dra till asien för att må gott och spendera varenda öre. Jag trodde verkligen att jag hade fastnat på ett spår som jag aldrig skulle ta mig ur. Men det visade sig att ett simpelt val gjorde allting så enkelt. Anyway! mitt liv som trofé-fru börjar nu. Jag har tänkt dra till paris och gifta mig med någon charmig fransman - it's so on. Haha!

Jag tycker inte det är någon anledning att deppa ihop över lite hjärtesorg. Det finns folk som förlorar sin familj och vänner förevigt. Det är något att vara ledsen över. If it's not meant to be, it's not meant to be. Life goes on, goodtimes:)





Skrivet av: Nea

Varför har du och Fredrik gjort slut? Ni är ju som gjorda för varandra.. Piteås snyggaste par dessutom!!

2011-02-07 - 12:34:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0