you talk, you get a answer.



.  (.) om BOOOOOOOOOOOOOOOO!:
sär skrivning

Du rättar mig och kan inte ens stava till särskrivning. Hmpf! kändes en aning dumt att göra bort sig på det sättet när man går runt och leker stavningpolis och inte kan stava själv.

Anonym om memories never fade..:
saknar du inte dessa personer som du umgåtts med väldigt mycket med förut? ullis, angelica, cajsa, julia, frida, felicia, josefine, jennifer, emma, rebecca osv osv? umgås du med dom fortfarande? :)
Det finns en anledning till alla val i livet. Jag brukar träffa några av tjejer på fest och vi har inget otalt med varandra så vi brukar hälsa och vissa gånger byta några ord.

fanny om BOOOOOOOOOOOOOOOO!:
Skit snygg tröja!! vart är det köpt? tacksam för svar!:D
Den är köpt på team sportia. Det var en jobbtröja då jag arbetade på röda lyktan.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0