Den som finns!

Jag såg honom andas, älska. Jag såg honom, du vet vem jag menar. Han som är den, ingen annan. Han finns där. Jag vet att han existerar, det måste han göra. Jag vill känna honom, älska honom.

Visa mig han. För jag vet att han finns. Inte någon annan, inte han där borta. Han.. där djupt inom mig.

Ge mig mod för att våga se, för att våga hitta honom. Jag behöver bara lite, jag vet att han förstår. För han är den.. och ingen annan.

Jag vet, det ingen annan vet. Han är på riktigt! Det vet han som jag aldrig träffat. Han bevarar vårt föralltid, någonstan där långt inne. Det är kanske långt borta. Men det är på riktigt.

Du är han jag skriver om, den som låter mig älska. Du är han som som alltid finns när jag är svag. Jag bevarar vårt föralltid, precis som du lovade mig att göra. För honom gör jag allt.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0