new years eve.

Hello!

Nyårsafton var verkligen en upplevelse i sig. Alla barkade väl mer eller mindre. Men vad som hände i kåbdalis, stannar i kåbdalis. Är ganska pissed off bara för att vissa människor är beredda att göra vad som helst för lite uppmärksamhet.

Och för att min iphone blev stulen. Men det är väl sånt som händer då man är full och oansvarig. Jag får gå och inhandla mig en ny imorgon eftersom jag blir iprinicp handikappad utan min iphone. Knapptelefoner är så - 2010. Haha! Skämt och sido. Men en gång iphone ägare, alltid iphone ägare.

Funderar på att köpa fyran då jag ändå håller på. Vad säger ni? Should I go for it?


Skrivet av: Elias

Tur telefonen kom tillbaka! :)

2011-01-04 - 18:22:15
Skrivet av: Anonym

Har en iphone fyra, ursh, klockan fungerar inte om jag inte väljer för vilken dag den ska ringa, annars, hur skön som helst, måste bara byta bort mig från telia!

2011-01-14 - 09:08:14

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0