STJÄRTGOSSE

 Hej bloggen, inte som felice som skriver ikväll, men det är väl ännu bättre? ;)

Först när jag vaknade blev jag lite konfunderad över mina vårtor jag hade i stjärten. Jag var inte van dem. Tillhör dessa verkligen till mig kropp? Även fast jag ser dem i min stjärt, betyder det att jag har dem på mig?
Folk som tog det seriöst,, ijah. Nej de var inte seriöst.


Thats right nigga assholes,
Mattias och Fredrik som gästbloggar. Crazy yes, but true...

Vi försöker bestämma vad som är stördast, och vi har kommit fram till att den stördaste personen ikväll måste ändå vara Henrik Dorsin, ja ni kanske känner igenom honom från Solsidan. Tänk bara på en sak; Hur störd är man, helt seriöset, om man gör denna video. Eller har skrivit manus till den. Njut!

 




fin goppe!









Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0