For all you ladies.

Hallå min vackra!

Vaknade av ett sms från min fina vän Josefine om att jag var med på blogg.se hemsida, man bugar och bockar. Jag tackar aldrig nej till fler fina bloggläsare.

Befinner mig just nu i stan hemma hos en man, en riktigt snygg man. Mer än så säger jag inte. Hade en liten sport-shoppingrunda med min mor igår, eftersom mina fötter är totalkaos. Fick med mig hem ett par riktigt läckra reebok i svart och rosa, lite sådär enkelt, men ändå mig. Rosa och svart, the perfect match!

Jag ska åka och sola nu och sedan ska jag vidare mot skutan för att byta outfit och slänga på lite make i ansiktet.




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0