I don't need a man.



Här under tänkte jag visa er några fest outfits som jag knåpat ihop med de nya kläderna jag köpt.


Vitt tublinne, sailorkjol, svart clutch med guld detaljer, guldklocka, mintgröna klackar.

Orange klänning, svart väska med gulddetaljer, guldklocka, repbälte och svarta pumps.



Rosa långklänning, guldklocka, svart lackclutch med gulddetaljer.

Skrivet av: MLi

Den första outfiten vad sjukt snygg! :o

2011-06-16 - 21:05:24
Blogg: http://emelieguner.devote.se
Skrivet av: S

Vars har du köpt den rosa klänningen? :)

2011-06-20 - 19:20:17
Skrivet av: Emma!

Åh vart har du köpt det fina tub linnet? Grym blogg btw! puss.

2011-08-15 - 16:55:14

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0