I hope I will find someone like you.

God dag vänner och familj!

Jag har varit inaktiv för att jag haft många projekt pågång och mycket roligt att göra. Dessvärre åkte jag nog på en förkylning från natten till söndag. Så jag har varit sängliggandes och känt mig hängig.

I helgen har det hänt en mycket kul, även mindre roliga saker. Men jag har bestämt mig för att se det positiva ur allt och det är vad jag tänker fortsätta göra. Jag har även fått hjälpa andra människor och det är något som får mig att må riktigt bra.

Spenderade min fredag med att kolla på moas examen och när studenterna sprang ut. Och sedan firade jag och mamma det fina vädret med en lunch på pentryt. Kvällen bjöd sedan upp på festligheter hemma hos Emmy med henne, Johanna och Little. J. Vi drog oss sedan vidare mot punkt där grabbarna bjöd upp på fest och sedan blev det studentfirande på toxic och sedan ett avslut på kalles.

Lördagen spenderade jag med Madelene och Little. J. Trots den sega starten så började vi på valentine med Varsitt vinglas och lite mat. Vi åkte sedan in till norra hamn för att förkröka på en båt. Kvällen tog oss sedan vidare till kalles som avslutades kring halv 2 tiden eftersom att jag inte kände mig så pigg.

Igår så spenderade jag hela dagen i sängen med serie-tittande och en massa fina telefonsamtal. Vad måndagen nu bjuder upp på har jag ingen aning om. Men förhoppningsvis så får jag spendera den med mina vackra diamanter som även kallas vänner.



















Puss!




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0