Only yesterday was the time of our lives.

Godkväll!

Har haft mycket pågång idag. Jag har träffat upp min fina yun, shoppat och snackat en massa om sådant som hänt under tiden då vi knappt hunnit ses.

Jag har agerat frisör åt två snygga tjejer. Ätit middag på hawai med familjen och bara mått gott.

Spenderade gårdagen på södra med mina tjejer, konsumerade alkohol och bara myste på i solen. Avslutade sedan kvällen på 1906, därefter kalles. Och sen var det dags för nattkäk och övernattning hos en mycket fin vän.

Nu ska jag avrunda med en riktigt tjejig rulle - Legally blondes.







Puss!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0